luni, 11 aprilie 2011

primăvară

7 comentarii:

  1. cand ai prins poza asta? oricum frumos :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello! Sambata dupa amiaza, Tineretului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, ca si azi arata la fel Tineretului, de aia intrebam! Eu am fost sambata seara in Tineretului pe la 10, cam asa :P

    RăspundețiȘtergere
  4. La 10 noaptea nu m-as incumeta singura in Tineretului :) asa ca am fost pe lumina. E ciudata vremea asta si nu-mi place ca e frig, insa alternarea asta de nori si soare produce niste efecte frumoase pe cer, bune de pozat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Începe să arate frumos şi la noi . Dar fără căţelul de rigoare nu se poate.Bine , poate fi al cuiva din peisaj sau poate fi al nimănui.Nu miră pe nimeni.
    Oricum peisajul nu seamănă mici pe departe cu ce am văzut recent în parcuri japoneze dar facem paşi .
    Frumos, mai pune poze de prin Bucureşti şi pentru noi provincialii.

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost un cer superb ieri, pacat ca umarul meu capricios nu m-a lasat sa ies sa trag si eu cateva cadre.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sorin: Voi mai posta poze din Bucuresti:)
    @Irina: Eu am uitat cardul de la aparat ieri, si am carat aparatul degeaba un tur de Herastrau:) Poate weekendul viitor te vei simti mai bine si iesi la pozat:)
    Va multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere